Διακοπές!

Δευτέρα 12 Μαΐου 2008

Μαγειρική τέχνη

Δυο βιβλία μαγειρικής, που με κάνουν να επισκέπτομαι πιο συχνά την κουζίνα μου

Το πρώτο με γεύσεις από τη Λέσβο. Γέννημα- θρέμμα του νησιού, ο γευσιγνώστης Στρατής Πανάγος, παρουσιάζει 72 ξεχωριστές συνταγές, παντρεύοντας τις με τις καταπληκτικές ιστορίες του. Επειδή έχω απολαύσει μεζέδες από τα χέρια του και έχω περάσει διασκεδαστικές ώρες με τις αφηγήσεις του, σας προτείνω να πάρετε κι εσείς μια γεύση. Ήδη έχω κάνει μια παραλλαγή στη σαλάτα με τα ρεβύθια και συνεχίζω ακάθεκτος...
(Στρατής Πανάγος, Η ακαταμάχητη γοητεία της Αρσενικής Κουζίνας, 72 μοναδικές γευστικές διαδρομές στο Αιγαίο, εκδόσεις Άγκυρα, σελ. 192) Το δεύτερο, το βιβλίο για τα κέικ θα ήθελα να το… φάω! Οι αδελφές Λούση και Μαργαρίτα Έλιοτ, ιδιοκτήτριες των καταστημάτων «Cake» αποφάσισαν να μας αποκαλύψουν τα νόστιμα μυστικά τους και παρουσιάζουν 25 συνταγές για κέικ, τη μια καλύτερη από την άλλη. Όταν έφτασα στην τελευταία σελίδα με το trifle, ένα γλυκό που γίνεται με υπολείμματα κέικ, κρέμα ή γιαούρτι, φρούτα εποχής και φράουλες, μου έτρεχαν –κυριολεκτικά- τα σάλια. Σημειώνω ακόμη πως το βιβλίο εκτός από εξαιρετικά καλόγουστο είναι και πολύ εύχρηστο για όλους εμάς που μας αρέσει η μαγειρική.

(Λούση και Μαργαρίτα Έλιοτ, Delicious Cakes, εκδόσεις Άννυ Μπλάνα, σελ. 60)

Δεν υπάρχουν σχόλια: