Διακοπές!

Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2009

Από αύριο γολγοθάς για χιλιάδες κατοίκους της πόλης...

Από αύριο, 14 Φεβρουαρίου, το μετρό θα φτάνει μέχρι την Εθνική Άμυνα. Τα μέτρα που πήραν για την εξυπηρέτηση των επιβατών κατά το εξάμηνο της ταλαιπωρίας είναι εντελώς γελοία. Ξοδεύουν και πάλι εκατομμύρια για να μας "ενημερώσουν" και επί της ουσίας να μας κοροϊδέψουν.
Όπως είχα προβλέψει σε σχετική ανάρτηση τα δρομολόγια του Προαστιακού θα μείνουν ως έχουν.
Σε σχετική ανακοίνωση αναφέρεται ότι έχουν ήδη... πυκνώσει από τον Ιούλιο! (προστέθηκε ένα επιπλέον δρομολόγιο ανά ώρα)
Ο Προαστιακός λοιπόν θα εξακολουθήσει να περνά κάθε 15 λεπτά για να εξυπηρετήσει χιλιάδες νέους επιβάτες από το αεροδρόμιο, το Κορωπί, την Παιανία, τη Δουκίσσης Πλακεντίας... Φανταστείτε τι έχει να γίνει από τη Δευτέρα.
Πρέπει να απαιτήσουμε εδώ και τώρα να περνά ο Προαστιακός κάθε 5'
Είπαν ότι θα βάλουν λεωφορεία κάθε 5-10 λεπτά, από την Πλακεντία μέχρι την Εθνική Άμυνα. Φαντάζεστε πόσο θα διαρκεί η διαδρομή σε μια αδιάβατη πλέον Μεσογείων;
Νομίζω ότι σε Χαλάνδρι, Μαρούσι, Αγία Παρασκευή, Χολαργό, Βριλήσσια κλπ, τα αυτοκίνητα από Δευτέρα θα είναι ακίνητα!

Και όλα αυτά για ένα επί της ουσίας άχρηστο έργο που εξυπηρετεί μικροκομματικά και επιχειρηματικά συμφέροντα.
Επισημαίνουμε ότι ο νέος σταθμός της Αγίας Παρασκευής (που βρίσκεται στο ...Χαλάνδρι!) απέχει μόλις δέκα λεπτά με τα πόδια από τον σταθμό Χαλανδρίου του μετρό.
Επειδή θα χρειαστει να γίνει παράκαμψη, γι' αυτό κλείνει για τόσους μήνες η γραμμή...
Επιπλέον ξοδεύονται εκατομμύρια που θα μπορούσαν να έχουν χρησιμοποιηθεί για την επέκταση του μετρό και όχι για έναν επιπλέον σταθμό που θα καθυστερεί και τη διαδρομή.
Αν είναι αργά για να σταματήσει το άχρηστο έργο, δεν είναι αργά για να απαιτήσουμε καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών γι' αυτό το εξάμηνο...

ΥΓ1 Ποιοι (αν)εγκέφαλοι των συναρμόδιων υπουργείων και των εμπλεκομένων φορέων αποφάσισαν να κλείσουν το μετρό ταυτόχρονα με τα έργα στον Ηλεκτρικό;
Δεν περίμεναν τουλάχιστον να έχουν ολοκληρωθεί για να περιοριστεί κάπως η ταλαιπωρία;

ΥΓ2 Περιμένουμε πολιτικούς και δημοσιογράφους (κυρίως αυτόν τον ανεκδιήγητο κύριο από την ΕΡΤ που μας εξηγούσε τι ωραία που είναι όλα), τη Δευτέρα το πρωί κατά τις 7 -ή μήπως θα κοιμούνται ακόμη τον ύπνο του δικαίου όταν χιλιάδες εργαζόμενοι θα ταλαιπωρούνται για να φτάσουν στη δουλειά τους;- στον Προαστικό στη Δουκίσσης Πλακεντίας.

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς το σημαντικότερο κριτήριο για την επιλογή έργων στη χώρα μας είναι το γρήγορο χρήμα για κάποιους εργολάβους που πάντα επιστρέφουν ένα μέρος από το σκοπίμως υπερτιμημένο κονδύλι στον αρμόδιο υπουργό με τον Α ή Β τρόπο … Και πάλι θα πω .. για χιλιοστή φορά ότι «εμείς» φταίμε. Οι ηγεσίες είναι από την κοινωνία μας βγαλμένες … και δεν μπορούν να είναι ηθικότερες και πιο αποτελεσματικές απ’ ότι είναι το σύνολο τις κοινωνίας. Έχουμε μεγάλο δρόμο μπροστά μας ..
Χαίρομαι που ένας πατέρας σαν και μένα .. το παλεύει !!

kostasst είπε...

Έτσι είναι! Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι η μεγαλύτερη διαφθορά στη χώρα υπάρχει στις πολεοδομίες και στους Δήμους...

fpboy είπε...

γεια χαρά και καλώς σε βρήκα.
για το μετρό της αγίας παρασκευής που γράφεις, καλώς η κακως, ήταν απόφαση των κατοίκων της αγίας να μην το θέλουν στην πλατεία τους το μετρό και έτσι αναγκαστικά μετακινήθηκε αλλού.
Απ'οσο ξέρω λοιπόν, το πρόβλημα το δημιούργησαν οι ίδιοι οι κάτοικοι της Αγίας που δεν θέλανε να ''συνδεθεί με το βρώμικο κέντρο'' η γειτονιά τους.

kostasst είπε...

Υπάρχει μια δόση αλήθειας σε αυτό που λέτε. Όμως δεν μετακινήθηκε στην περιοχή που είναι τώρα γιατί δεν ήθελαν να περάσει από την πλατεία.
Αρχικά δεν το ήθελε ο Δήμος και έτσι σχδιάστηκε η γραμμή όπως σχεδιάστηκε.
Μετά όταν είδε (και πάλι ο Δήμος) τα οφέλη ζήτησε ξαφνικά μετρό στην Αγία Παρασκευή. Κατόπιν ποικίλων πιέσεων τους δόθηκε ως ρουσφέτι ο νέος σταθμός, που μόνο τους ακτοίκους της Αγίας Παρασκευής δεν εξυπηρετεί...
Καλώς ήρθατε πάντως. Κάθε συζήτηση και προβληματισμός είναι γόνιμα.

acaliptos είπε...

Επιπροσθέτως από 3 Μαρτίου έως 11 Απριλίου ακυρώνει και ο προαστιακός
τα μισά σχεδόν δρομολόγια από Λιόσια μέχρι Πειραιά.....
επιβάτης προαστιακού

Eva Stamou είπε...

Τόσο εύλογα τα ερωτήματά σου, όσο ανορθόλογα είναι τα 'μέτρα' που έχουν λάβει οι 'ειδικοί' για την εξυπηρέτησή μας - κατανοούν άραγε πως υπάρχουν τόσοι άνθρωποι που όντως θέλουν να φτάνουν στο χώρο εργασίας στην ώρα τους, που θέλουν να είναι συνεπείς στα ραντεβού τους, δίχως να ταλαιπωρούνται οι ίδιοι, ή να επιβαρύνουν την ατμόσφαιρα αυτής της πόλης με το αυτοκίνητά τους. Χρησιμοποιώ το σταθμό της Δ. Πλακεντίας, το γραφείο μου είναι στην Αθήνα, κι αναρωτιέμαι διαρκώς αν η μόνη λύση είναι η μετακόμιση στο κέντρο.

kostasst είπε...

Acalipte η πληροφορία που μεταφέρεις κάνει ακόμη πιο εξωφρενική τη στάση των αρμοδίων. Δυστυχώς απ' ότι φαίνεται ούτε οι πολιτικοί, ούτε οι πρόεδροι και οι διευθυντές των διαφόρων οργανισμών συγκοινωνιών έχουν κυκλοφορήσει ποτέ με μετρό, προαστιακό ή ηλεκτρικό και τους είναι αδύνατον να καταλάβουν τι λέμε!
Σε καλωσορίζω πάντως στη συντροφιά μας...
Eva Stamou κι εγώ καθημερινά χρησιμοποιώ τον προαστιακό από την Πλακεντία και για τις εξόδους στην Αθήνα χρησιμοποιώ μετρό. Το αυτοκίνητο το παίρνω μια φορά το μήνα (και λιγότερο) για να πάω στη δουλειά μου...
Αν η δουλειά σου είναι στο κέντρο μάλλον θα χρειαστεί να παίρνεις κι εσύ προαστιακό και ηλεκτρικό, όπως και χιλιάδες άλλοι. Δεν θέλω να σκέφτομαι τι θα γίνει τη Δευτέρα!
Σε καλωσορίζω και κάπου μέσα στο συνωστισμό, μπορεί να βρεθούμε! (Τη λύση του κέντρου τη σκέφτομαι συχνα- πυκνα για κατοικία, αφού τα "προάστια" μόνο προάστια δεν είναι πια...

jacki είπε...

Είναι να μην τους πιάσει το μεράκι.. Τα κάνουν όλα μαζί.. Σου λέει τώρα που μας ήρθε η όρεξη θα κάνουμε όλα τα έργα..
Προφανώς μυρίζει και λίγο εκλογές και σου λέει ας κάνουμε ότι προλάβουμε.
Καλημέρα.

kostasst είπε...

Καλημέρα... Αν πήγαιναν και λίγα χρήματα εκτός Αθηνών (και εκτός μεγαλοεργολάβων)... Η ζωή στην πόλη θα καλυτέρευε!