Διακοπές!

Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2009

Θέλω τώρα τα 100.000 ευρώ που μου ανήκουν!


Σήμερα το πρωί, όπως έγραψα και στο μπλογκ της Πεντανόστιμης (απ' όπου και η φωτογραφία), μύρισα ακόμη μια φορά το υπέροχο άρωμα των σκουπιδιών που κατακλύζουν την περιοχή του Αγίου Ελευθερίου. Ήταν η ανάσα που πήρα βγαίνοντας πατικωμένος από τον Ηλεκτρικό όπου η έλλειψη συντονισμού και ο αργός ρυθμός εργασιών (τύπου Jack Daniel's - περιμένουμε το ουίσκι να ωριμάσει στα βαρέλια και οι γραμμές να φτάσουν από τον Πειραιά στη Κηφισιά)έχουν οδηγήσει τους επιβάτες σε νευρική κρίση. Και γιατί περνάω αυτό το γολγοθά κάθε μέρα; Για να πάω στο γραφείο μου στη Γενική Γραμματεία Διά Βίου Μάθησης, όπου έχουν να μας πληρώσουν 10 μήνες!
Και βλέπω τον παλιό μου φίλο(!!!) από το σχολείο Γιώργο Παπακωνσταντίνου να μιλάει για την οικονομική κρίση. Θυμάσαι Γιώργο τι λέγαμε κάποτε; Πως το πρόβλημα έχει να κάνει με το μοίρασμα του πλούτου. Με την άνιση κατανομή του...

Όλοι εσείς που σας έπεισαν ότι πράγματι υπάρχει οικονομική κρίση, θυμόσαστε μήπως ποιό είανι το ακτά κεφαλή εισόδημα στη χώρα μας; Πάνω από 19000 ευρώ!
Σε απλά λόγια αυτό σημαίνει πως -αν υπήρχε ίση κατανομή- σε κάθε έναν Έλληνα που ζει σε αυτή τη χώρα (νέους, γέρους και παιδιά) αντιστοιχούν περί τις 20.000 ευρώ το χρόνο.
Η δική μας -πενταμελής- οικογένεια θα έπρεπε να βάζει κάθε χρόνο στο ταμείο 100.000 ευρώ!
Προσωπικά δεν ζητάω τίποτε περισσότερο (είμαι ολιγαρκής) παρά μόνο τα χρήματ απου μου αντιστοιχούν...
Και δεν βάζω μέσα τα "μαύρα" και την παραοικονομία. Αν μοιράζονταν κι αυτά θα ζούσαμε μέσα στη χλιδή.
Κάθε Έλληνας και Καγιέν, κάθε οικογένεια και από μια βίλλα στην Εκάλη (θα αναθερμαίναμε και τη χειμάζουσα οικοδομή).
Γιώργο μου, με όλο το θάρρος της παλιάς μας φιλίας και των ιδανικών που κάποτε από κοινού πιστέψαμε (εγώ αφελώς εξακολουθώ να τα πιστεύω)σου ζητάω τα χρήματα που μου αναλογούν...
Επειδή όμως αυτό δεν πρόκειται να γίνει καθώς έχετε αποκοιμίσει και αποβλακώσει τους Έλληνες σε κάθε γωνιά της χώρας και τους έχετε πείσει πως γαι το καλό τους θα πρέπει να γίνουν ολιγαρκέστατοι (θα αντιμετωπιστεί έτσι και το μεγάλο πρόβλημα της παχυσαρκίας)σε παρακαλώ, πες και στο Γιωργάκη, που βλεπόσαστε, να βάλει κανένα Γενικό Γραμματέα στη Διά Βίου Μάθηση μήπως και αρχίσουν τα προγράμματα μας, μήπως και πληρωθούμε ύστερα από κανένα... χρόνο.
Φαντάζομαι ότι όλοι εσείς παίρνετε τους μισθούς σας. Ή μήπως αποφασίσατε να εργάζεστε αφιλοκερδώς, αφού τόσο μοχθείτε για το καλό του τόπου;

ΥΓ1 Χαιρετισμούς σε όποιον βλέπεις από τους παλιούς
ΥΓ2 Θα μας εξηγήσει κανείς γιατί εδώ και 2 1/2 μήνες που είσαστε κυβέρνηση μόνο ο Χρυσοχοΐδης δουλεύει με ζήλο; (υπερβάλλοντα μάλιστα)

Δεν υπάρχουν σχόλια: