Διακοπές!

Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2010

Βραβείο ...αγάπης!


...κι ενώ διαβάζω αυτές τις μέρες στη κόρη μου την "Οδύσσεια" στην εξαιρετική εκδοχή της Σοφίας Ζαραμπούκα, ένα δώρο μου ήρθε από την... Πηνελόπη και το Άρωμα Βανίλιας.
Ένα "Βραβείο αγάπης για το παιδί" που ξεκίνησε από το χαμομηλάκι και ταξιδεύει μέσα στο διαδίκτυο, ως η πιο γλυκιά επιβράβευση.
Την ευχαριστώ από βάθους καρδιάς...
Και τώρα είναι η σειρά μου να στείλω κι εγώ βραβεία:
-Θα ξεκινήσω από το χαμομηλάκι, που με συνέπεια δίνει τη μάχη του...
εδώ και χρόνια...
-Στη Χριστίνα Μαρκουλάκη που είδα από κοντά πόσο αγαπάει να διδάσκει στα παιδιά και τους δείχνει νέους δρόμους μέσα και από το διαδίκτυο και τα μπλογκ
-Στο Ημερολόγιο μιας ξένης, που "πατρίδα της είναι τα παδικά της χρόνια". Ένα κορίτσι που μεγάλωσε ως "ξένη" στη χώρα μας και δίνει πολύτιμα μαθήματα σε όλους μας.
-Στην Ηδύλη τη φίλη μου, που αποφάσισε να μεγαλώνει τα παιδιά της στη Σάμο και να κάνει τόσα όμορφα πράγματα.
-Στο Γιώργο Λάιο που έχει μια από τις πιο σημαντικές σελίδες ενημέρωσης για γονείς και είναι ένας μοναδικός μαχητής των δικαιωμάτων του παιδιού.
-Στο Παπάκι στη Μπανιέρα που δεν είναι μπλογκ αλλά ένα υέροχο διαδικτυακό περιοδικό για την παιδική λογοτεχνία.
-Στις Σκέψεις που μας δείχνουν πόσα πράγματα σκέφτονται οι νέοι και ώριμοι άνθρωποι
-Στον MacManus που είναι πάντα παιδί ο ίδιος, με ό,τι καλό συνεπάγεται αυτό!
-Στον Ανταποκριτή για τους αγώνες που κάνει εναντίον του "ρατσισμού από κούνια"
-Στο korinoskilo για τον τρυφερό και αστείο τρόπο που γράφει (και για την ωραία φωτογραφία της)

Κι από ένα ξεχωριστό βραβείο
-Στο Φαίδωνα Θεοφίλου, τον πρώτο άνθρωπο που σχολίασε το μπλογκ αυτό και που τώρα ως (και) παππούς μας χαρίζει πάντα όμορφες σκέψεις και στίχους/ κι ας διαφωνούμε καμιά φορά...
-Στη Φαίδρα που γράφει τόσο όμορφα και συχνά νιώθω λες και είναι το alter ego μου, που έχει αναλάβει να λέει όσα μου κρύβω
-Στην Αντιγόνη που με αγγίζει τόσο με τα γραπτά της, ανοίγοντας πάντα νέα παράθυρα στον κόσμο...

Αν ξεχνάω κάποιον θα τον θυμηθώ!

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

1000 ευχαριστώ!

kostasst είπε...

Ευχαριστίες κι από μένα για τον καθημερινό σου αγώνα!

Christina Markoulaki είπε...

Τι να πω... είμαι άφωνη (πράγμα σπάνιο για μένα!!). Ευχαριστώ από καρδιάς για όλα τα όμορφα λόγια και τους περίτεχνα τοποθετημένους συνδέσμους (είχα καλό μαθητή τελικά!). Εύχομαι να συνεχιστούν οι όμορφες συζητήσεις μας με τη νέα χρονιά και, φυσικά, οι συναντήσεις μας στη Κρήτη!

ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΙΛΟΥ είπε...

Σ'ευχαριστώ θερμά Κώστα μου, για την γενναιόδωρη χειρονομία σου, που δεν είναι βέβαια η πρώτη.
Τελικά, τα περισσότερα πράγματα στη ζωή, είναι αυτά που μας ενώνουν.
Να 'σαι καλά.

kostasst είπε...

Καλημέρα σας Χριστίνα και Φαίδωνα. Είσαστε δυο πολύτιμοι συνοδοιπόροι του διαδικτύου. Δυο φίλοι που γνώρισα ουσιαστικά χάρη στο -μερικές φορές- συκοφαντημένο μπλογκινγκ...
Και στη Κρήτη Χριστίνα και στο Μόλυβο Φαίδωνα (για να παχύνω κι άλλο, να πιούμε παρέα τσικουδιές και ουζάκια)

Φαίδρα Φις είπε...

Κωστή σ'ευχαριστώ τόσο πολύ για τη γενναιοδωρία και την ευαισθησία σου
δεν αποτιμάται αυτό για μένα
με συγκίνησες πάρα πολύ
και ξέρεις...μερικές φορές η συγκίνηση δεν ελέγχεται

να ξέρεις πως σ'έχω πάντα στο μυαλό μου
κάποιες φορές και όταν γράφω

σε φιλώ
Φαίδρα

ΞΕΝΗ είπε...

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ αγαπητέ μου Κώστα. Με συγκινείς.

kostasst είπε...

Φαίδρα γράφω ό,τι νιώθω/ όπως κι εσύ. Και βεβαίως χαίρομαι να υπάρχω κάπου στη σκέψη σου...
Ξένη μας μαθαίνεις τόσα, που λίγα γράφω!