Διακοπές!

Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2010

Επικίνδυνες τσίχλες: Πως έπαθα έγκαυμα στο στόμα!


Συνεχίζω σήμερα την παρουσίαση προϊόντων που δημιουργούν προβλήματα στην υγεία και παρ' όλα αυτά κυκλοφορούν... ελεύθερα!
Το κακό είναι ότι γράφω από προσωπική εμπειρία με το στόμα γεμάτο πληγές λες και έχω πάθει έγκαυμα! Στην αρχή νόμιζα ότι είχα κάποια άφθα, αλλά μετά ένιωσα σταδιακά μέσα σε δυο μέρες τη γλώσσα να φουσκώνει και να πονάει σημεία- σημεία, το ίδιο και τα μάγουλα...
Πήγα μάλιστα να δώσω αίμα και αφού έδωσα, οι γιατροί θεωρώντας ότι όντως είχα κάποια άφθα και χωρίς να το διαπιστώσουν οι ίδιοι, μου είπαν πως καθώς μπορεί να κρυβόταν κάποια ίωση, θα πετούσαν το αίμα ως άχρηστο!!!
Το ίδιο απόγευμα (χθες) πήγα στο γιατρό. Μόλις το είδε με ρώτησε να έφαγα κάτη που να είχε καυτερή γεύση. Θυμήθηκα τις τσίχλες Dentyne Fire (κανέλλα) που είχα αγοράσει την Πέμπτη και μάσησα ένα κουτάκι μέχρι και την Κυριακή. Ο γιατρός μου είπε ότι εκεί οφειλόταν αυτό που είχα στο στόμα και ότι θα μου περάσει σύντομα, χωρίς φαρμακευτική αγωγή. Συμπλήρωσε πάντως ότι είχαν υπάρξει και άλλες περιπτώσεις ασθενών από το ίδιο προϊόν!!!
Στη δουλειά που το είπα σε μια συνάδελφο, μου ανέφερε ότι της είχε συμβεί το ίδιο!
Και αναρωτιέμαι: Είναι δυνατόν ένα τέτοιο επικίνδυνο προϊόν να κυκλοφορεί ελεύθερα στα περίπτερα, να διαφημίζεται αφειδώς και να μην υπάρχει καμία προειδοποίηση προς τους καταναλωτές για τέτοιες παρενέργειες;
Κι αν αυτά συμβαίνουν εμφανώς, τι γίνεται με τις αθέατες επιπτώσεις στην υγεία; (Μήπως να ξαναρχίσω το κάπνισμα;)
Το πρόβλημα είναι πως αν θα ήθελα να διεκδικήσω το δίκιο μου, τίποτε δεν θα μπορούσα να αποδείξω. Στην ουσία ως καταναλωτής είμαι απροστάτευτος...

Πάντως η διεύθυνση της εταιρίας που βρήκα είναι
Cadbury HellasΜαρίνου Αντύπα 41-45, 141 21 Ηράκλειο Αττικής
E:mail: info.gr@csplc.com
Τηλέφωνο: 210 2704000

4 σχόλια:

english.gr Κεντρο Ξενων Γλωσσων είπε...

Απίστευτο !!

BIG BROTHER είπε...

ΟΜΟΙΟΠΑΘΕΙΣ... ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΠΑΘΑ ΕΓΚΑΥΜΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΙΟΝ ΠΡΙΝ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΕΥΘΥΝΟΤΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΠΑΘΑ!!!

panic είπε...

Κι εγώ το ίδιο !! Πριν 3-4 μέρες με πόναγε η γλώσσα δεξιά και είχα έναν ερεθισμό και στο μάγουλο δεξιά από μέσα. Μικρό ερεθισμό αριστερά!! Πήγα στον οδοντίατρο και με παρέπεμψε σε στοματολόγο. Επειδή πρώτη φορά είχα κάτι γενικευμένο φοβήθηκα μην είναι κάτι κακό!! Με είδε ο στοματολόγος μου είπε δεν είναι κάτι κακό , δεν είναι ούτε μυκητίαση και του είπα ότι "εγώ σκέφτηκα για μυκητίαση γιατί μασάω πολλές τσίχλες και πήρα σήμερα το ντακταρίν" . Δεν είναι μυκητίαση μου λέει και με ρώτησε τι τσίχλες?? Του λέω έπαιρνα τις ντεντιν πορτοκαλί χρώμα που είναι σε φακελάκι και από τις 13 Αυγούστου που μου έδωσε η γυναίκα μου και δοκίμασα τσίχλες κανέλας fire παίρνω αυτές κι επειδή μ αρέσουν τις ταράζω . Μου είπε μάσα ότι άλλη τσίχλα θέλεις εκτός από τσίχλες κανέλας. Δημιουργούν εγκαύματα και μου έχουν έρθει κι άλλοι . Μπήκα στο διαδίκτυο και βλέπω ότι κι άλλοι έχουν πάθει το ίδιο. Εϊναι δυνατόν να μην το ξέρει η εταιρία και να συνεχίζει να τις πουλάει??

panic είπε...

Κι ακόμη δεν μου έχει περάσει !!