Διακοπές!

Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2010

Η εύθυμη πλευρά της οικονομικής κρίσης

Μου το έστειλε συνάδελφος, κάνοντας μαύρο χιούμορ με το γεγονός ότι είμαστε απλήρωτοι εδώ και σχεδόν ένα χρόνο...

"Εγώ θα κάνω πρόταση, ώστε τα παρακάτω να μπούν στο μάθημα της "Οικονομίας" σαν "case study "...
Φυσικά, η κατάσταση αυτή, εμας, τους εργαζόμενους στο ΙΔΕΚΕ, δεν μας αγγίζει, αλλά μπορούμε να δείχνουμε την συμπάθειά μας στους αναξιοπαθούντες συνανθρώπους μας...
Να μην σας ξεχνάει το χαμόγελο!...
.. και ούτε εσείς αυτό..."
Aπό την κ. Λ., σπουδάστρια προγράμματος από απόσταση...
Σε τηλεφωνική έρευνα που κάναμε σε κάποιους επιχειρηματίες της πόλης μας για το πώς τα πάνε με της δουλειές τους,
σε αυτή την δύσκολη οικονομική περίοδο, πήραμε της παρακάτω απαντήσεις, τις οποίες σας παραθέτω για τις δικές σας εκτιμήσεις.

Φούρναρης: ψίχουλα και ο κόσμος θα πεί το ψωμί ψωμάκι
Μανάβης: Κολοκύθια τούμπανα
Αγρότης: Ζήσε Μάη μου να φάς τριφύλλι
Ανθοπώλης: Μαρασμός στο επάγγελμα
Υφασματέμπορος: Είμαι πανί με πανί
Ψαράς: Ούτε λέπι
Φαρμακοποιός: Με το σταγονόμετρο
Ηλεκτρολόγος: Δε βλέπω κανένα φώς στο τούνελ
Υδραυλικός: Σπάσανε οι σωλήνες και μπάζει απο παντού νερά
Έμπορος χαλιών Τα Χάλια των χαλίων
Κομμωτής: Τρίχες κατσαρές
Ψιλικατζής: Ψιλοπράγματα
Νεκροθάφτης: Παντού Ψόφια πράματα
Βοθρατζής: Σκατά και απόσκατα!!!
Ταβερνιάρης: Δέν υπάρχει κυκλοφορία, γίνονται συλλήψεις.

Η δική μου συνεισφορά Ένας εργαζόμενος του ΙΔΕΚΕ: Ευρώ; Τι είναι αυτό; Τρώγεται;

Δεν υπάρχουν σχόλια: