Διακοπές!

Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2010

Όταν με πονάνε τα δόντια μου, κάνω οργασμούς με Όραλ Μπι: Το σεξ με τα μάτια των παιδιών

Νόμιζα πως το είχα χάσει. Ψάχνοντας χθες στην αποθήκη το ανέσυρα από τη... λήθη και πέθανα στα γέλια. Το τρίτο βιβλιαράκι με τις εκθέσεις των μαθητών του δημοτικού από τη Νάπολι (που συγκέντρωσε και μοιράστηκε μαζί μας ο δάσκαλός τους Μαρτσέλο Ντ' Όρτα)μας αποκαλύπτει τον τρόπο που βλέπουν τον έρωτα και το σεξ τα παιδιά του δημοτικού. Εμείς οι μεγάλοι έχουμε να μάθουμε πολλά. Και όχι μόνο από τις σπαρταριστές ατάκες που ακολουθούν...

-Η μαμά μου νομίζω πως ούτε κι αυτή δε ξέρει τι είναι το σεξ, σιγά μην το πει σε μας.

-Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση είναι πάρα πολύ ωραίο πράγμα κι αν κάποιος ντρέπεται να ακούσει, ας πάει το βράδυ να κρυφοκοιτάξει στην κρεβατοκάμαρα των γονιών του και θα καταλάβει πως έχει το πράγμα.

-Κύριε, το ήξερα τι είναι το σεξ, σας ορκίζομαι, αλλά τώρα το ξέχασα.

-Ο ξάδελφός μου ο Βιτσέντσο, λέει ότι και οι άντρες έχουν παρθενιά, θα ήθελα να ξέρω, τι είναι η παρθενιά και σε ποια ηλικία παρουσιάζεται;

-Οι γονείς μου δεν μου μίλησαν ποτέ για το σεξ, γιατί έλεγαν πάντα ότι ήμουνα πολύ μικρή. Ακόμη και τώρα δε μου μιλάνε, γιατί λένε ότι τώρα πια είμαι μεγάλη και το ξέρω.

-Εμείς στο σπίτι είμαστε έντεκα. Η μαμά τα εξήγησε όλα στον πρώτο και μετά του είπε «Πέστα και στους άλλους»

-Εγώ, πως βγαίνουν τα παιδιά από την κοιλιά, το κατάλαβα. Το πώς μπαίνουν δεν έχω καταλάβει.

-Μια φορά οι γονείς μου προσπάθησαν να μου μιλήσουν για το σεξ, αλλά εγώ υποψιαζόμουνα κάτι το άσχημο και είπα ψέματα, ότι ήθελα να πάω στο μέρος.

-Εμένα η λέξη «σεξ» ποτέ δεν με ένοιαξε. Είμαι καλά έτσι όπως είμαι και σας παρακαλώ μη με ζορίζετε.

-Ο πατέρας μου είναι άνεργος και δεν ξέρει από σεξ.

-Ποιος ξέρει ποιος είπε στον Αδάμ και στην Εύα πως το κάνουν.

-Όταν με πονάνε τα δόντια μου, κάνω οργασμούς με Όραλ Μπι.

-Γιατί εκείνος ο βασιλιάς λεγότανε Πιπίνος ο Βραχύς; Μήπως επειδή το είχε τοσοδούλι;

-Εγώ γεννήθηκα με καισαρική τομή. Αλλά δεν κατάλαβα τίποτα. Είναι όπως όταν βγαίνεις από μπροστά.

-Αδελφοί και αδελφές δεν μπορούν να παντρευτούν, αλλά πατεράδες και μανάδες ναι.

-Οι γυναίκες γεννιούνται παρθένες και πεθαίνουν μαμάδες.

-Εγώ ξέρω πάρα πολλά πράγματα για τα ακάθαρτα πράγματα, αλλά ντρέπομαι να τα πω στο δημοτικό. Το πολύ πολύ να τα πω στη Δευτέρα γυμνασίου.


Μαρτσέλο Ντ’ Όρτα, O Ρωμαίος και η Ιουλιέτα αρραβωνιαστήκανε από κάτω - Ο έρωτας και το σεξ: Νέες εκθέσεις των παιδιών από τη Νάπολι, εκδόσεις Γνώση(1994)

Δεν υπάρχουν σχόλια: