Διακοπές!

Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2010

Τα παιδιά της Παλλήνης για τους γονείς τους!


Ζητήσαμε από τα παιδιά της Παλλήνης να μας πουν τι θέλουν και τι δεν θέλουν από τους γονείς τους. Οι απαντήσεις τους συχνά διασκεδαστικές, αλλά και καυστικές. Σε κάθε περίπτωση διδακτικές:

Είμαι πολύ ευχαριστημένος από τους γονείς μου, γιατί περνάω πιο λίγες ώρες μαζί τους και έχω όλο το σπίτι δικό μου. Θα ήθελα να πηγαίνουν πιο πολλές ώρες στη δουλειά τους!

Περισσότερες απαντήσεις των παιδιών θα έχετε την ευκαιρία να ακούσετε αύριο το απόγευμα στις 6, όσοι βρεθείτε στο 4ο Δημοτικό της Παλλήνης.

Εν τω μεταξύ η κόρη μου, 4 1/2 ετών και ανυποψίαστη για την εκδήλωση όπου θα μιλήσει ο μπαμπάς της, μου δήλωσε την Κυριακή:
-Να μην υπάρχει το σχολείο, αλλά μόνο λίγες μέρες.
-Να υπάρχουν πολλές παιδικές χαρές και να παίζω συνέχεια με τις φίλες μου.
-Μόνο οι μεγάλοι να πηγαίνουν στη δουλειά τους.
-Τα καταστήματα να δίνουν στους μικρούς ό,τι ζητήσουν!

Τρέμε Ευρωπαϊκή Ένωση...

ΥΓ. Θα δημοσιεύσω τις επόμενες μέρες και άλλες απαντήσεις των παιδιών...

2 σχόλια:

ΟΡΓΗ ΛΑΟΥ είπε...

Τα παιδιά, τις περισσότερες φορές λένε μεγάλες αλήθειες, που εμείς φοβόμαστε να πούμε.
Συμφωνώ επίσης με την κόρη σου! Κι εγώ θέλω να παίζω αλλά δεν με αφήνουν οι κόρες μου...
Τέλος να εκφράσω τον καημό μου, που η δική μου μεγάλη κόρη δεν απαντάει, μόνο συνέχεια ρωτάει! (Τις προάλλες ρωτούσε τι είναι σπρεντ! - κι ακόμα περιμένει απάντηση...)

kostasst είπε...

Έρχονται και άλλες απαντήσεις των παιδιών. Φυλαχτείτε! (εμένα με παίζουν τα παιδιά, αλλά ...κλέβουν στο κρυφτό)