Διακοπές!

Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2010

Ο δεκάλογος ενός παιδιού από την Παλλήνη: Τι θέλω από τους γονείς μου

-Τι θέλω από τους γονείς μου:
1) Να με αγαπούν
2) Να λύνουμε τα προβλήματά μας
3) Να παίζουμε μαζί παιχνίδια όπως επιτραπέζια
4) Να περνάμε χρόνο μαζί
5) Να πηγαίνουμε βόλτες
6) Να περνάμε μαζί τις γιορτές
7) Να με υποστηρίζουν
8) Να με φροντίζουν
9) Να με καταλαβαίνουν
10) Να με εμπιστεύονται


ΥΓ. Περισσότερα, σήμερα στις 6μμ -7ο Δημοτικό Σχολείο Παλλήνης (Αγίων Αναργύρων -Θέση Λουτρό)

3 σχόλια:

She είπε...

Πατέρα,

αυτά συζητώ κι εγώ με τον γιο μου...τα παιδιά από κοντά, να μη χάνουμε στιγμή από τη ζωή τους, από τις αγωνίες τους, από το μοίρασμα μαζί τους, γιατί μετά θα μετανοιώσουμε...


τα σέβη μου.

Στεφανία Βελδεμίρη είπε...

Τόσο απλά πράγματα που μας ζητάνε τα γλυκουλίνια μας και πόσο μερικές μέρες μας φαίνονται βουνό! Ας φροντίσουμε να είναι λίγες αυτές οι φορές. Και αύριο να ράψω την μπλουζίτσα του "κοβού" (το αγαπημένο μικρό ζωάκι αγκαλίτσας ύπνου και ξύπνιου μπορώ να σου πω), που μου ζητάει εδώ και 3 μέρες η Κατερινούλα μου.

kostasst είπε...

Καλημέρα σας,
Που να διαβάσετε όσα ακολουθούν! Τα είπαμε χθες με τους γονείς στην Παλλήνη. Ήταν πού διδακτικά. Δυστυχώς πολλές φορές κάνουμε αλλεπάλληλα λάθη...