Διακοπές!

Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2010

...κι άλλες απαντήσεις των παιδιών από την Παλλήνη


Δεν θα σας γράψω ακόμη για την πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση που έγινε χθες το απόγευμα με τους γονείς στην Παλλήνη, προς το παρόν δίνω το λόγο στους απόντες πρωταγωνιστές: Τα παιδιά.
Διαβάστε με προσοχή...

-Από τους γονείς μου θα ήθελα να με αγαπούν πάνω απ' όλα. Επίσης θα ήθελα να με βοηθούν όταν τους έχω ανάγκη όπως και εγώ όταν με έχουν αυτοί. Θα ήθελα να υπάρχει συνεννόηση και ομοψυχία μεταξύ μας και να συζητάμε μεταξύ μας. Ακόμη θα ήθελα να μου εξασφαλίζουν τα απαραίτητα όπως είναι η τροφή, η στέγη κλπ. Τέλος θα ήθελα να περνούν όσο περισσότερο χρόνο μπορούν μαζί μου, χωρίς να πιέζονται πολύ, απλώς να το θέλουν από μόνοι τους.
Από τους γονείς μου δεν θα ήθελα να είναι υπερπροστατευτικοί, αλλά ούτε και αδιάφοροι. Δεν θα ήθελα να μου λένε ψέματα, όπως κι εγώ να μην λέω σε αυτούς. Επίσης δεν θέλω να με χτυπούν για κανένα λόγο, γιατί πιστέυω πως δεν είναι ο κατάλληλος τρόπος για να λύνονται τα προβλήματα. Ακόμη δεν θα ήθελα να με παραμελούν και θα ήθελα να μην ξεχνούν ότι τους αγαπώ πολύ.

-Θέλω να μη δουλεύουνε πολύ και να κάθομαι μαζί τους. Δε θέλω να ξοδεύονται για μένα

-Δεν θέλω τίποτα παραπάνω γιατί είμαι ευχαριστημένος, γιατί έχω: αγάπη από τους γονείς, έχω πολλά παιχνίδια κ.α.. Δεν θέλω να με βάζουν τιμωρία και να φωνάζουν.

-Θέλω να περνάω περισσότερο χρόνο μαζί τους. Δεν θέλω τίποτα άλλο.

-Εγώ από τους γονείς μου είμαι πολύ ευχαριστημένη. Όλα όσα θέλω τα έχω. Έχω τα πάντα που χρειάζομαι. Όμως δεν θέλω να τσακώνονται και να είναι στεναχωρημένοι.

-Θέλω οι γονείς μου να κάθονται περισσότερες ώρες στο σπίτι μου. Δεν θέλω να είναι στη δουλειά τους τόσες ώρες. Θέλω να πάιζω διάφορα παιχνίδια με τους γονείς μου και να συζητά με τους γονείς μου. Δεν θέλω να κάθονται τόσες ώρες στην τηλεόραση ή να διαβάζουν εφημερίδες.

-Από τους γονείς μου θέλω να μου συμπεριφέρονται σαν να είμαι λίγο μεγαλύτερος.
Από τους γονείς μου δεν θέλω: -

-Θέλω από τους γονείς μας συντροφιά, τρόφιμα, να είμαι κοντά τους και όταν βγει το Playstation 4... Και επίσης θέλω να ευχαριστήσω τον πατέρα μου που μου πήρε το 3. Δεν θέλω να είναι μακριά μου και να ζω μοναξιά και επίσης να μην γυρνάνε αργά από τη δουλειά τους.

-Από τους γονείς μου θέλω μόνο ένα καινούργιο ποδήλατο. Από τους γονείς δεν θέλω όταν είμαι με φίλους αν μου συμπεριφέρονται σαν να είμαι μικρό παιδί.

-Δεν θέλω τίποτα επειδή τα έχω όλα. Φροντίδα, αγάπη και τροφή.

-Δεν θέλω τίποτα γιατί είμαι ευχαριστημένος από τους γονείς και τα έχω όλα τα απαραίτητα, όπως: Αγάπη, νερό, τροφή, παιχνίδια, ρούχα, παπούτσια κ.α

-Θέλω να περνάω περισσότερο χρόνο με τους γονείς μου. Και δεν θέλω τις τιμωρίες.

Συνεχίζεται...

Δεν υπάρχουν σχόλια: