Διακοπές!

Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

Η νικήτρια του φωτογραφικού διαγωνισμού μαγειρικής...

...δεν είναι άλλη από τη Στεφανία Βελδεμίρη!!!

Αμέσως λοιπόν μετά την Παραμυθοέκθεση, να που θα απολαύσει και τα πλούσια δώρα που φρόντισε να εξασφαλίσει η YourGoods.gr, το δίκτυο προβολής και αναζήτησης που έχει ξεκινήσει από το Μάρτιο του 2010 τη χαρτογράφηση ελληνικών παραδοσιακών προϊόντων. Στόχος της Yourgoods είναι να αναδείξει μικρούς παραγωγούς και να προτείνει ιδιαίτερα προϊόντα από όλη την Ελλάδα.

Όπως θα διαπιστώσετε η Στεφανία κατάφερε να φωτογραφίσει με χιούμορ και ευρηματικότητα τη συνταγή: ψάρι με λαχανικά στη λαδόκολλα σελ.139 από το βιβλίο "20 σεφ, 11 μαμάδες κι εγώ"


Σνιφ, κλαψ, λυγμ, τα καημένα τα ψαράκια...



Εμένα μου αρέσει να κόβω λαχανικά!



Πλάκα έχει που κάναμε τα ψάρια... γεμιστά!!!



Και είναι μούρλια!!!!!!!!!



Στις φωτογραφίες: Άγγελος και Κατερίνα

ΤΑ ΔΩΡΑ

1. Ένα μπουκάλι Λάδι Βιώσας από τα κτήματα της οικογένειας Τσαούση στην περιοχή του Κεφαλοβρύσου (Χαλβάτσου) Μεσσηνίας (Νικολαΐδη - Τσαούση Σταυρούλα)

2. Μια σειρά από τα εκλεκτά βιολογικά προϊόντα ΑΡΟΤΟΣ Βιολογικά Προϊόντα (Κουλαουζίδης Παναγιώτης -Καταχάς, Κόλινδρος Πιερίας)

3. Δύο συσκευασίες των 250γρ. Κατίκι Δομοκού, Προστατευόμενης Ονομασίας Προέλευσης (ΑΦΕΣ Γαλάνη και ΣΙΑ Ο.Ε., Φθιώτιδας)

4. Τρία χειροποίητα φυσικά σαπούνια από την Pelion Natural Soap (Μαγνησίας)

Πληροφορίες για αυτά και άλλα πολλά ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα θα βρείτε στην ιστοσελίδα της Yourgoods.

5 σχόλια:

Στεφανία Βελδεμίρη είπε...

Θέλω να ευχαριστήσω, τη μαμά μου που μου έμαθε να μαγειρεύω, τον μπαμπά μου που έτρωγε ότι κι αν έφτιαχνα πάντα και το έβρισκε υπέροχο (ακόμη κι αν δεν μασιόνταν), τον συγγραφέα του βιβλίου "20 σεφ 11 μαμαδες κι εγώ", Κώστα Στοφόρο που χάρη σε αυτόν τα παιδιά μας τρώνε νόστιμα και υγιεινά φαγητά, παίζουν και... φωτογραφίζονται, και φυσικά την Κατερίνα και τον Άγγελο που έδωσαν για άλλη μια φορά ρεσιτάλ μαγειρικής και ... πόζας!
Υ.Γ. Ο παραπάνω λόγος, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για απονομή όσκαρ! :)

kostasst είπε...

Το "Φωτορομάντσο" έκανε θραύση και στο Συνέδριο Παιδειατροφή. Μου ζήτησαν να αναρτήσουν στην ιστοσελίδα τους το "καροτοκέικ"!!! Δεν χρειάζεται να με ευχαριστείς... Μου αρκεί ένα χουνκιάρ μπεγιεντί με λάδι "Βιώσας", μια σος με κατίκι Δομοκού και μια παντζαροσαλάτα με παντζάρια Άροτος. Στο τέλος θα πλύνω τα χέρια μου με βιολογικό σαπουνάκι!

Στεφανία Βελδεμίρη είπε...

Ωραία, λοιπόν στην παραμυθοέκθεση ΙΙΙ, το γεύμα!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΜΑ ΜΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ.ΑΦΗΝΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ.ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.

kostasst είπε...

Ευχαριστώ Σκρουτζάκο. Τα καλύτερα και σε σένα για το 2011!