Διακοπές!

Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

11 Μαΐου: Απεργία, πορεία και συζήτηση για τις εξετάσεις


Περνώντας τη δεύτερη παιδική μου ηλικία (!!) είμαι με έναν ξεγυρισμένο πυρετό στο σπίτι, ελπίζοντας να έχω αναρρώσει μέχρι την Τετάρτη. Μου είναι αδύνατον να φανταστώ πως δεν θα είμαι στην πορεία της 11ης Μαϊου...
Βεβαίως να πω ότι σκεφτόμουνα πως το καλύτερο θα ήταν να δίναμε κατευθείαν ραντεβού και να παραμέναμε στο Σύνταγμα. Είναι ολοφάνερο από όλες τις προηγούμενες πορείες ότι αυτό που δεν θέλει με τίποτε η Κυβέρνηση είναι η μαζική, ειρηνική διαμαρτυρία στην πλατεία Συντάγματος.
Τώρα αν βρίσκει συμμάχους σε κάποιους ανεγκέφαλους ή αν ...βοηθάει η ίδια στα επεισόδια, δεν μπορώ να το γνωρίζω...

Το απόγευμα της ίδια μέρας (στις 7μμ), καλώς εχόντων, θα βρεθώ μαζί με τη σχολική ψυχολόγο Θεοδοσία Καραγιάννη στο 6ο Γυμνάσιο Χαλανδρίου (Γρίβα 14) όπου δυο μέρες πριν από την έναρξη των εξετάσεων θα συζητήσουμε με τους γονείς για το πως μπορούμε να βοηθήσουμε τα παιδιά...
Οι δοκιμασίες αρχίζουν και το μέλλον των παιδιών άγνωστο στο σχολείο του ΔΝΤ που με τόση επιμέλεια χτίζει η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας...

Αυτά. Και σας περιμένουμε. Εδώ που τα λέμε έχω κι εγώ να μάθω πολλά καθώς και ο δικός μου γιος δίνει για πρώτη φορά τέτοιου είδους εξετάσεις...

Δεν υπάρχουν σχόλια: