Διακοπές!

Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2014

Θεσσαλονίκη: Μια φωτογραφική ιστορία στις παλιές αποθήκες





Όποτε πηγαίνω στη Θεσσαλονίκη έχω τη φωτογραφική μηχανή μου περασμε΄νη στη ζώνη. Είναι το δικό μου όπλο για να κρατάω τις εικόνες που μου φαίνονται μαγικές. Να παγώνω στιγμές στο χρόνο...
Έχω χιλιάδες φωτογραφίες πια, αλλά δεν λέω να σταματήσω...
Όταν έχω έστω και τον ελάχιστό χρόνο πηγαίνω στις Παλιές Αποθήκες και επισκέπτομαι πάντοτε το Μουσείο Φωτογραφίας με τις εξαιρετικές του εκθέσεις -πηγή έμπνευσης. Μετά πίνω τον καφέ μου στο Kitchen Bar και χάνομαι κάπου μεταξύ θάλασσας και ουρανού.



Νομίζω κάπου εκεί γενννιούνται ιδέες και παραμύθια που αργότερα μπορεί αν αιχμαλωτισθούν και στο χαρτί...


Εκεί, στις παλιές αποθήκες, παρουσιάζεται στο πλαίσιο της Μπιενάλε, ο ΛΟΓΟΣ ΙΙ, ΛΟΓΟΣ ΙΙΙ
Ευτυχώς η έκθεση -προφανώς- πήρε παράταση αφού στα αρχικά σχέδια ήταν να λήξει τον Ιούλιο.

Ήταν πραγματικά συγκλονιστική...

Ειδικά η σειρά φωτογραφιών του  Pep Karsten με την ιστορία δυο γυναικών όπου η μια πεθαίνει και ο ξεχωριστός τρόπος αφήγησης, με καθηλώνουν

Φωτογραφία του του Pep Karsten από την Έκθεση Λόγος ΙΙ

Βγαίνοντας, έφτιαξα κι εγώ μια δικιά μου ιστορία, όταν είδα έναν κύριο να φωτογραφίζει δυο κοπέλες που απολάμβαναν τη θέα όπως κι εμείς.
Προέκυψε αυτή η σειρά.
Στο τέλος οι κοπέλες φωτογράφισαν κι εμένα με φόντο την αγαπημένη μου θέα της πόλης...




Δεν υπάρχουν σχόλια: